Direktlänk till inlägg 25 september 2006

Depressiva familjen

Av Hannah - 25 september 2006 20:38

17:26Mamma ser ut som hon ska falla död ner vilken minut som helst... det gör ont i hela mig att se henne...Orkar inte ha det så här... vill flytta nu nu nu... Fick tag på min handläggare på arbetsförmedlingen idag, det är fixat med dagiset - jag börjar på måndag. Tidiga morgnar - nyttig mat och inget supande... hmm vilken omställning. Jaja det är väl dags att bete sig lite som en vuxen... ta ansvar... vara 23... vara tråkig...ensam och tråkig... uhuu jag kommer dö av tristess på helgerna när jag inte jobbar.Jag kommer sakna den bästa människan i världen jetemycket...don´t go... =/ja jag vet... och jag VILL att man ska göra det man vill och blir glad av - mår bra av...men jag känner ändå att - att åka härifrån är verkligen inte the shit just nu... =(well well... då har man klagat lite här. dags att ta itu med dagens svåraste uppgift: Maten.20:17Dagens i-landsproblem...Tvångstankar man...Har ätit riktigt mycket idag faktiskt... 2 mackor till frukost, två pannkakor till lunch och två mackor till kvällsmat... Irriterar mig att man inte kan beställa 2 eller 4 pannkakor på ulles... man måste köpa tre eller fem... och min cp-tvångstanke e ju att det måste ju vara jämnt så jag får helt enkelt antingen låta bli att äta där eller betala extra för något jag inte tänker äta... så jävla o-nice...Ska fixa med mina foton idag förhoppningsvis... om jag får... =)Måste verkligen få iväg min ansökan så fort som möjligt... snart får jag ceperyck på att bo här...Jag kan ligga i bagaget... =)aaaaargggggggggggghhhhhhhhhhhh*frustrer
ad*20:38Jag hatar män... min pappa är en idiot.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards