Alla inlägg den 4 september 2006

Av Hannah - 4 september 2006 19:08

Jag kan nog inte skriva så mycket här än... vet inte om han läser min blogg - det är alldeles för osäkert men jag är rädd - jätterädd.Jag vill bara va ifred. Jag vill bara att han ska låta mig vara. Jag vill aldrig mera träffa honom.Ingen har fått mig att må så jävla dåligt innan han.Jag känner mig som en idiot som inte fattade förräns nu... -Jag har verkligen inte fattat förräns nu!Trodde aldrig att det skulle hända mig. Jag trodde att jag hade öronen och ögonen jätteöppna för det här. Men det överskuggades av något annat. Och jag skäms som fan - varför skäms jag? Han säger att jag är egoistisk och en massa annat mycket mera elakt. Jag lyssnade inte ens på telefonsvararen - orkar inte höra det... han är helt psyko.Nu ska jag äta stekta äpplen och mysa i soffan med Mamma.Sen kommer Emma och så ska vi leka lite.Mitt förnuft är tillbaka. Men självförtroendet och självkänslan får jag nog jobba betydligt mer på. (Nedan: ett gammalt foto på Miramis i solen - mysigt)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards