Alla inlägg den 18 september 2006

Av Hannah - 18 september 2006 14:05

SD kom alltså in och fick 2 mandat här i Halmstad. Fucking jävla kuk helvete! Ändå kan jag inte riktigt koncentrera mig på att vara konstruktivt arg...You´ve messed up my mind.Kanske skulle sluta tänka så mycket...Mindre snack och mera verkstad? hehe... synd att man blivit lite blyg på senaste...Tänk inte meraTänk inte mera min älsklingAllt blir så rörigt dåKom hit till mig nu min älsklingKom lek den lek, som inte tanken förstårTänk inte mera min älsklingDu vet väl ändå vad du villKom hit till mig nu min älsklingLåt tankarna fly, låt tiden stå stillBlunda och känn - vad du vill göraLåt inga röriga tankar få störaBlunda och känn min vän - för jag vetDå tanken är luddig är känslan konkretSå slut dina ögon min älsklingGlöm allt du läst, allt du hörtKunskap är makt har man sagt migMen jag säger makt, har kvävt oss och förstörtJag säger makt, är för dom utan tillitJag säger makt, är för dom utan troSå blunda och lyssna mot hjärtatDär finns din väg till kärlek och roBlunda och känn - vad du vill göraLåt inga röriga tankar få störaBlunda och känn min vän - för jag vetDå tanken är luddig är känslan konkretSå slut dina ögon min älsklingGlöm allt du läst, allt du hörtVet att det enda av värdeÄr det som når in till hjärtat och berörDet som når in - ända in och berör(Lisa Ekdahl)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards