Alla inlägg under oktober 2006

Av Hannah - 30 oktober 2006 18:33

the proffessional way... =)painkillers is the shit... jag har sagt det förr och jag säger det igen... jag tänker inte gifta mig men om jag gör det så blir det med en narkosläkare... ohyeah... =)

Av Hannah - 23 oktober 2006 20:01

att gävlebocken i år ska inpregneras i något som ska få den att inte kunna börja brinna... Det var bra att de sa det på nyheterna också... det gjorde ju inte alls att det blev en ännu större utmaning för alla små pyromaner där ute... Fubicks! Skit i att bygga upp den år efter år då... det är ju uppenbarligen ingen som vill ha den jävla bocken...

Av Hannah - 23 oktober 2006 19:12

Kungen är i USA och äter middag med George Bush... herregud... Imorgon börjar det!Me love...

Av Hannah - 22 oktober 2006 15:08

Jag ligger fortfarande back pengamässigt men det känns ändå hoppfullt på nåt vis... det kanske löser sig... och annars så hjälper det inte att tänka på det 24-7 ...nej jag ska bli kall. Hålla huvudet kallt.Hjärtat mitt blir nog aldrig kyligt... det är helt omöjligt för mig att påverka hur det bara bankar bankar bankar... Men jag kan välja vilken inställning jag har... jag kan välja hur mina förväntningar på andra ska se ut och hur jag själv ska bete mig.Det är visst nån som är tillbaka... the ghost of me...

Av Hannah - 19 oktober 2006 21:45

13:52 Jag hatar att vara fattig! 18:00 Sprang på Murran och Jonas på Biblan... allt kändes som vanligt... Murran skulle hem och dricka rödvin. =) 21:27 Me, Myself and I vill inte gå och lägga mig för då blir det imorgon och då ska jag upp tidigt och jobba igen... Inte för att jobbet är tråkigt men för att jag vill ha sovmorgon... Nu är alla papper klara att skickas in. Väntar bara på ett från polisen... utdrag ur brottsregistret... Jag åker troligtvis runt den 1.a december... Jag hatar USA.

Av Hannah - 16 oktober 2006 17:52

Vad lyssnar du på för musik just nu? Madonna - Bad GirlVilken tid gick du upp idag? 06:30Vad åt du till frukost? Frukost nr 1: Flingor & MjölkFrukost nr 2: 2 Mackor med smör och ost.Vem kramade du senast? Ett av barnen på dagis.Vem pussade du senast? Ofrivillig smällkyss av ett av barnen... =) Vem hånglade du med senast? Tiger Vad e det för väder? Dimmigt, fuktigt och kallt. Typiskt svenskt.Vad längtar du till? När Emma kommer hem och sen till Irland... Ska du på festival i sommar? Glastonbury baby! Alkohol? Ja, tack - helst gratis!Sport? Nej fy fan.Musik? Ja på hög volymDans? JA! Ge mig bara en bra låt och ett dansgolv så är jag in heaven.Kan du spela piano? Hehe no no no...Skatea? Japp... Men det var lääängesen jag gjorde det sist så jag skulle nog slamma rätt mycket om jag försökte idag...Har du en snygg jacka? Ja fast jag är aldrig nöjd... just nu vill jag ha en kort svart i skinnimitation...Är du blyg? eeeh nope. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt: Min kusin Malin. Hur bor du? I en låda. Gillar du apelsiner? Nej och dom är sjukt jobbiga att skala oxå! Berätta nåt ingen vet om dej: Jag är egentligen en alien.Vad tycker du om The Sounds? Maja e snygg snygg snygg och musiken är bra.Räkna upp vad du har på dej: Ljusgröna strumpor, Baggy Miss Sixty jeans, Röd/vit-randiga trosor, Tights, Svart/vit-randigt linne, Grå luvtröja & Mössa. det är kallt som fan!Vad drack du senast? Mjölk.Hur ofta äter du godis? Väldigt o-ofta. Hur många sms skickar du om dagen? Ett kanske... men oftast inga alls.Vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? Massa bra saker =)Vad heter dina syskon? Jenny. Vad heter dina husdjur? Vilka husdjur?Vilka kanaler har du hemma? Dom vanliga. 1 - 6 + Mtv, discovery, animalplanet osv...Hur kommer du bo till våren? Förhoppningsvis på en grön kulle på Irland. (I ett hus)Hur ska killen vara? Rik, medgörlig och generös. Hur ska tjejen vara? Sweet.Har du eldat upp något någon gång? Hmm nja... Thepåsar och sånt...som jag inte tänker skriva här för då får jag väl CIA på mig ;) har nog lite pyromanläggning... kanske.

Av Hannah - 14 oktober 2006 13:23

Jag vill ha!

Av Hannah - 8 oktober 2006 23:58

Har Du Någonsin:Konfirmerat dig? Nej, jag hoppade över det.Haft en vän du enbart umgås med pga omständigheter som inte har med vänskap eller kärlek att göra? Japp... *evil*Varit full i Sölvesborg? Nej men på demonstration har jag vatt...Varit hög i Pajala? Nej där har jag aldrig varit... Sagt något korkat i Göteborg? Säkerligen... Sagt till din mamma att du hatar henne? Många gånger...Bett till Gud? Jo - nån gång har det väl hänt... Dansat i köket helt ensam? jomenvisst och i alla andra rum oxå...Velat ligga med en skallig man? Inte skallig men rakad...Lurat någon på pengar? Moahaha... räknas det? jo det gör det nog... Ok... ja det har jag.Stulit från ett barn? När jag själv var barn isåfall...Sökt till Big Brother? Nej vilken skam det hade varit... Varit med i Big Brother? Nej - ännu värre...Slagit en vän? Nej men pojkvän... Tyckt att du själv varit jobbig? Ja jag tycker alltid att jag är jobbig...Spelat in ett avsnitt av Antikrundan? Nej fy fan... Tyckt att Martin Timell är en riktigt käck prick trots allt? Dö!Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person? Hohoho jo... Varit i en bingohall? Eh näpp...Hävdat att man ska ”vara sig själv”? säkert i ett svagt ögonblick...köpt en skiva med death metal? nej ljugit om din nationalitet? ja haft färgade linser så att ena ögat är i en färg och det andra ögat i en annan? ja av misstag - fick inte i den andra linsen...gråtit i slutet av Titanic? ja flera gånger...bakat in droger i ett bakverk? nej hånglat till Oasis? mycket möjligt önskat att du vore någon annan än den du är? nej, men att jag vore annorlunda ibland...nypt en tjej i baken på krogen? jappvarit på en hårdrocksbar? ja köpt en skiva med Scooter? nej för helvetefått höra att du liknar en kändis? Ja en massa olika oxå... bl.a en av de i tatto vilket jag verkligen inte är lik så det ska man nog inte sätta så stor vikt vid...fått höra att du liknar nån ful? ja se ovan...sovit i en Hästens-säng? nej men I wish...städat och tyckt att det var kul? hata... ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett? Nej jag äter dom inte av just den anledningen... håll dom långt borta! förolämpat någon så grovt att de börjat gråta? Ooo ja... veka jävlar dom dära pojkarnablivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen? ja lagat potatismos på en date? nej bakat egna semlor? ja jag e skitbra på att baka...luktat svett och tyckt att det är charmigt? eh nä inte direkt... blivit så äcklad av en annan person att du kräkts? ja... vidrigt nog... rakat av allt håret på huvudet? nej men klippt av nästan allt hos frisören för längesen... dum idérakat bort ögonbrynen? nej för jag vill inte se ut som att jag tar cellgifter...ätit middag med en lärare? I wish... hjälp en gammal dam att gå över gatan? Nej - men att bära hennes matkassar...muckat gräl med en skinnskalle? Japp och fått stryk oxå... men jag muckade nog inte så mycket egentligen - sa bara hej...skrivit ett quiz? Jappkonverterat till islam? Nej men till ateismen...jag är hooked on quizes... =)Min nya stil blir grunge förresten - det är det enda jag mitt modeoffer har råd med...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards