Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

Lista

Av Hannah - 26 oktober 2007 11:34

Året hittills:


Årets fulaste: Alla nackers frisyrer. Rakat med lite lugg lamnat langst fram... sa javla fult.

Årets snyggaste: Kommer att bli mitt nya rum!

Årets varmaste: Hmm typ tva dagar nan gang i april. that was it... det var den enda sommar vi fick :(

Årets kallaste: Nar jag gar till jobbet varje morgon... Brrrr

Årets bästa mat: Tasty Hut's channa massala med aloo saag och ris. Mmmm!

Årets bästa dryck: Vatten! :)

Årets sämsta dryck: Ljummen ol pa Roskilde

Årets konsert: Oj shit... Jag gar pa typ minst ett gig i veckan... Soulwax ikvall kommer bli deadly!

Årets låt: "We are your friends - Justice vs Simian"

Årets film: Control

Årets bok: The Bell Jar av Sylvia Plath

Årets teveprogram: Vad som helst! Jag har ingen TV just nu :( och jag saaaaknar Greys anatomi!

Årets utmaning: Att ta stora beslut. Att bo i etthelt annat land och leva efter deras regler och byrakrati... Att halla mig pa mattan :)

Årets förändring: Att jag sa upp mig fran HP och angrade mig om att flytta till London och plotsligt stod utan jobb, boende och pengar.

Årets tur: Att jag har sa himla bra vanner som hjalpte/hjalper mig nu nar jag inte har boende... :)

Årets kläder: H&M, Penneys och Top Shop.

Årets fylla: hehe oj... minns inte.

Årets djur: De ackliga mutant rattorna i St Ann's Park... huuu

Årets bråk: Om riskakor med Simone.

Årets uttryck: "What's the stooory?"

Årets citat: "Heaven is bread!" (Sagt av mig nar jag at en Subway sandwich pa fyllan.)

 
 
M.

M.

26 november 2007 13:33

Hur är läget med dig då? Länge sen vi skrevs, eller vad man säger så här i cyberspace. Träffade du syrran nu när hon var över?

Själv sitter jag på sjukan och har praktik. Längtar efter Irland, dock mer västkusten än Dublin faktiskt. Fast man hade ju inte vart olycklig om man hade suttit på Wheelans med en svart i högran...

http://malmstedt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards