Alla inlägg under januari 2008

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig...

sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?


Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterklader och vallade dom andra barnen ut till bilen... sjalvklart faller pappan kommentaren "that suits you Hannah" med ett litet illmariskt leende... och Alex tittade pa mig med en blick jag aldrig har sett forut... laaaaskigt...

Man vill ju inte annat an ha barn nar man traffar sana underbara ungar men jag vet ju att det inte alltid ar en dans pa rosor och jag ska DEFINITIVT ha ett ordentligt jobb innan jag far nagra barn! Jag vill inte gifta mig nagonsin och jag skiter i hur lange jag har kant pappan for sant loser sig alltid men jag ska fan i mig ha pengar och trygghet att erbjuda iallafall. Punkt.


Jag tror jag behover jobba pa dagis igen iallafall... saknar kontakten med barnen. Jattemycket.

Men jag tror det ar mycket viktigare med utbildning har an i Sverige.

Ska definitivt jobba extra pa dagis medan jag pluggar till polis iallafall. Om jag har tid.

Vi far se om Alex foljer med mig till Sverige nar jag borjar plugga... hade varit trevligt tror jag :)


Vi far se vi far se... 


Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards