Alla inlägg under juli 2006

Av Hannah - 31 juli 2006 17:31

Körlektionerna börjar den 28/8. Teoriprovet är redan bokat. Tänker inte tala om när för då känns det som om jag får otur. Konstig idé kanske men whatever. Jag har halsfluss och kanske början på en bihåleinflammation - får alltid det när jag är förkyld. Kan förhoppningsvis förhindra den med Rinexin. Sitter och knaprar på en piggelin nu för att stilla halsonten. Ska fika med Sara senare. Nu måste jag rasta Klara. Orkar inte gå men hundstackarn måste ju få lätta på trycket. Ska skriva ut papperna till Au Pair sökandet idag. Vet fortfarande inte vem jag ska be om att fylla i karaktärs-pappret. det ska gärna vara en arbetsgivare. Funderar på Milli eller Jessica som var min skiftledare versus chef på Mc D. Men jag vet inte... ajaj min hals. Jag har färgat håret brunt förresten. Se nedan. Hej så länge.Lite lunarstorm statistik:År 2006 Vanligast svar:Vad tycker du om övervakningskameror? Bra! Jag har inget att dölja. (45%) Bor dina föräldrar ihop? Ja (60%) Hur äter du kulglass? Strut / Våffla (38%) Tycker du om sushi? Vet inte, har aldrig provat.(54%) Vilken doft förknippar du med sommar? Grilldoft (33%) Kan du tänka dig att flytta utomlands? Kanske (27%) Hur får du reda på nyheter? TV (37%) Tvättar du händerna efter du har varit på toa? Ja, alltid! (77%) Vilket är det bästa resemålet i sommar? Sverige (28%) Vid vilken temperatur trivs du bäst? 25-30 grader (39%) Vilket är ditt favoritbär? Jordgubbar (57%) Var badar du helst på sommaren? Intill sandstrand (52%) Hur ofta byter du sängkläder? Ungefär en gång i månaden. (25%) Kan du joja? Nja, litegrann kanske (46%) Vad brukar du äta till frukost? Smörgås (47%) Vad läser du helst? Romaner (21%) Har du något husdjur? Ja, flera stycken (41%) Skulle du klara dig utan dator i en månad? Ja (41%) Hur stor roll spelar utseendet när du träffar en ny person Liten roll, men personligheten väger över (72%) Tycker du att det är jobbigt att prata inför folk? Ja, jag undviker det. (37%) Vilken energikälla borde Sverige i framtiden? Vet ej / osäker (34%) Vilket är ditt favoritglassmärke på glasspinnar? GB (65%) Är du tatuerad? Nej, men jag vill göra en. (42%) Vad vill du se mer av på TV? Film (32%) Ska du åka utomlands i sommar? Nej (45%)

Av Hannah - 30 juli 2006 14:52

Okej. Jag ska åka i oktober. Till Irlands sköna gröna kullar. Men först ska jag ta färdigt mitt körkort och skicka in alla papper. Jag hoppas hamna hos en familj som bor i Dingle Co Kerry. De har förutom två barn; 14 hästar, massa får, hundar och katter. Pappan är polis och mamman jobbar med rehabilitering av ungdomar som hamnat i missbruk. Låter som ganska lättsamma människor. Hoppas på dom!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards