Alla inlägg under maj 2007

Av Hannah - 2 maj 2007 10:14

Jag kanske borde börja skriva mer här igen... fast jag vet inte om någon läser det ändå.

 Min resdagbok läses det ju i iallafall... och där skriver jag.


Ikväll ska jag till Antics igen. Går dit nästan varje onsdag. Det är ett jävligt trevligt ställe och alla jag umgås med utanför svenskarna på jobbet brukar vara där... En liten presentation kanske...

Leah - En svensk tjej som jag tröffade första gången jag var på Antics. Partybruden numero uno... dessutom är hon nigeriansk prinsessa... det du!

Sarah - Hon e från LA och jag ska åka till roskildefestivalen med henne i sommar.

Andrea - Från Guatemala och fotograferar allt jämt

Andrea är ihop med:

Dave som är DJ på Antics och som alltid fixar gratis biljetter och gästlistor till allt åt oss.

En till Dave som oxå är DJ, han på bilden längst ner jämte mig och sarah.

Sen har vi...

Frankie - killen med skägget som är trevlig som få, DJ.

Jay - oxå DJ och söt som socker - får alla flickorna på fall. :)

Shane - Som alltid blir så full att han får minnesluckor men det märks inte på honom att han ens druckit ett glas...

Sinead - Sötaste lilla punkaren i stan som gör en Hannah just nu och försöker färga sitt hår från svart till vitt... just nu är det orangefärgat... snyggt på henne faktiskt...

...

Ikväll ska vi till Temple Bar music centre och kolla på ett band där sen blir det Antics Indie night som vanligt.

Jag ska göra en helkväll av det och vara ledig från jobbet imorgon... =) eeh eller sjukskriven...

yepp det blir nog fint.

Bettina ska nog med oxå - hon är ny på jobbet och har pussats lite med en amerikan som är här och besöker Sarah. Cathy är här på besök tills torsdag också... =)


whee detta kommer bli en skitkul kväll jag bara vet det redan... undrar vad jag ska ha på mig...



Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards