Alla inlägg under november 2008

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.


Blev några av dina vänner föräldrar i år?

Ja! Tessan!


Dog någon som stod dig nära?

Ja.


Vilka länder besökte du?

Spanien (Barcelona), England (London), Danmark (Kopenhamn), Sverige (Halmstad & Goteborg). Och Ballina pa vastkusten har pa Irland om det raknas?


Vilken händelse år 2008 kommer du alltid att minnas?

Alex fodelsedag - nar han sa att han alskade mig forsta gangen. Och andra sorgliga saker men de vill jag inte skriva ner.


Vad var din största framgång i år?

Att jag slutade roka och tranade upp mig i toppform for polisskolan testerna. Sen klarade jag inte lyfttestet men jag ar anda stolt over att jag klarade allt annat.


Största misstaget?

Nar jag gjorde slut med Alex. Angrade mig genast och trodde aldrig att jag skulle fa tillbaka honom men det fick jag tillslut. Tack o lov. 


Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag ar ALLTID sjuk nu for tiden! Helt otroligt. Det ar bara ena grejen efter den andra. Sa himla trott pa det.


Bästa köpet?

Resan till Barcelona


Vad spenderade du mest pengar på?

Shopping av klader och pa att ata lunch ute nastan jamt. Jattedumt!


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja. Alex gor mig glad jatteofta. Och nar jag klarade loptestet for polisen var jag i extas. Sa javla stolt over mig sjalv.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?

Allt med Justice och Simian Mobile disco som jag upptackte mer och mer i ar.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag vet inte. Jag ar ledsnare nu an pa lange men jag har ocksa varit glad mycket.


Vad önskar du att du gjort mer?

Tranat och sparat pengar. Som vanligt.


Vad önskar du att du gjort mindre?

Spenderat pengar... Overanalyserat saker...


Hur tillbringade du julen?

Jag var med Alex familj i Dublin och sen i Galway. Mysigt.


Blev du kär i år?

Jag var redan kar nar aret borjade och jag har fortsatt att vara det...


Hur många one night stands?

Inga


Favoritprogram på TV?

The Hills, Greys anatomy, Samantha Who?, Father Ted


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej. Jag hatar inte manniskor. Men jag ar besviken pa vissa som jag trodde var mina vanner i borjan av aret.


Bästa boken du läste i år?

Stieg Larsson bockerna...


Största musikaliska upptäckten?

Oj, jag vet inte... Manga olika bra band.


Något du önskade dig och fick?

En man, cheesy! :)


Något du önskade dig men inte fick?

En riktigt tight kompis har i Dublin.


Vad gjorde du på din födelsedag?

Gick pa Edith Piaf tribute konsert och at tarta. :)


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Battre val av vanner och tidigare insikt.


Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Stylish men skiter i...


Vad fick dig att må bra?

Alex och Ida


Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen


Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

Amerikansk presidentvalet. Obama vann! Tack o lov.


Vem saknade du?

Tania, Ida, Mamma, Emma och mig sjalv.


De bästa nya människorna du lärt känna bättre?

Inga... alla har bara flyttat harifran i ar...


En värdefull läxa du lärt dig i år?

Jag har inte lart mig annu... jag hoppas fortfarande...




Var langesedan jag skrev har nu... valdigt langesedan.

Ar det nagon som laser? Kommentera isafall.

Min nya blogg ar pa annan adress.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards