Alla inlägg under oktober 2007

Av Hannah - 26 oktober 2007 11:34

Året hittills:


Årets fulaste: Alla nackers frisyrer. Rakat med lite lugg lamnat langst fram... sa javla fult.

Årets snyggaste: Kommer att bli mitt nya rum!

Årets varmaste: Hmm typ tva dagar nan gang i april. that was it... det var den enda sommar vi fick :(

Årets kallaste: Nar jag gar till jobbet varje morgon... Brrrr

Årets bästa mat: Tasty Hut's channa massala med aloo saag och ris. Mmmm!

Årets bästa dryck: Vatten! :)

Årets sämsta dryck: Ljummen ol pa Roskilde

Årets konsert: Oj shit... Jag gar pa typ minst ett gig i veckan... Soulwax ikvall kommer bli deadly!

Årets låt: "We are your friends - Justice vs Simian"

Årets film: Control

Årets bok: The Bell Jar av Sylvia Plath

Årets teveprogram: Vad som helst! Jag har ingen TV just nu :( och jag saaaaknar Greys anatomi!

Årets utmaning: Att ta stora beslut. Att bo i etthelt annat land och leva efter deras regler och byrakrati... Att halla mig pa mattan :)

Årets förändring: Att jag sa upp mig fran HP och angrade mig om att flytta till London och plotsligt stod utan jobb, boende och pengar.

Årets tur: Att jag har sa himla bra vanner som hjalpte/hjalper mig nu nar jag inte har boende... :)

Årets kläder: H&M, Penneys och Top Shop.

Årets fylla: hehe oj... minns inte.

Årets djur: De ackliga mutant rattorna i St Ann's Park... huuu

Årets bråk: Om riskakor med Simone.

Årets uttryck: "What's the stooory?"

Årets citat: "Heaven is bread!" (Sagt av mig nar jag at en Subway sandwich pa fyllan.)

Av Hannah - 26 oktober 2007 10:59

Jag borjade mitt nya jobb i Mandags... roligt! Ar receptionist pa en arkitektfirma. Tjanar bra for att vara receptionist! 


Saker jag ser fram emot:


  • Ga till Ambassador och se Soulwax ikvall!!!
  • Hitta ett eget rum
  • Flytta in
  • Inreda
  • Sova ensam i en dubbelsang som en stjostjarna
  • Shoppa julklappar nar jag borjar tjana pengar igen
  • Slippa ha den andra receptionisten hangande over mig nu nar hon slutar
  • Jul
  • Halsa pa hemma i Sverige sa smaningom
  • Soka in pa polisskolan



Wow jag har ju massa roliga saker att se fram emot. Det ar det basta med att vara pank... det kan bara bli battre! :)


Ok dags att jobba lite... ska bara ta en rokpaus forst. ;)


Puss hej. 

 

Av Hannah - 2 oktober 2007 18:05

nytt jobb. de har blockerat alla roliga sidor


tillochmed hotmail!


me not like this job...




hmm

Hmm

Av Hannah - 2 oktober 2007 18:03

Jaha, nytt jobb och de har blockerat alla sidor som ar roliga pa internet... skit oxa...

Till och med hotmail!


Skitjobb... me not like.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards