Alla inlägg under juli 2007

meh

Av Hannah - 17 juli 2007 14:46

äh skit... jävla pissbild.


det ligger vid Phoenix park iallafall...

Av Hannah - 17 juli 2007 14:43

Jag har ett hus och vi ska flytta in om ungefär 10 dagar! =)

Jag, Simone och Kim. Alla får ett eget rum + att vi har ett kök och ett vardagsrum...


Kolla kartan... det är där vi ska bo...

Av Hannah - 16 juli 2007 15:55

Jag har suttit och letat nytt jobb hela dagen.
Det bästa med att resa är precis i början av planeringsstadiet. Just nu.
Ni vet den där känslan när allting känns möjligt... man kan hamna precis vart som helst.
Jag kan fantisera fram lägenheten jag kommer bo i och att det kommer på en tant på andra våningen med 10 katter. Det kommer lukta illa utanför hennes dörr när jag går förbi på väg till och från jobbet.

Trappan är smal och sned och det är avskavd färg på väggarna.
Jag kommer träffa nya människor på mitt nya jobb och allting kommer kännas fräscht och krispigt. Alla färger är starkare och tillochmed grått kommer ha en liten finare glans. Gräset är kanske grönare på Irland men ett grått London är ändå bättre än ett grått Dublin på något sätt.
Jag är klar här och den känslan dök upp så fort och oväntat. Jag var inte alls beredd på det. Ett nytt hopp om ett nytt liv. Jag älskar att jag kan vara så här fri. Jag visste inte det innan. Jag såg bara mina begränsningar och mina måsten.
Jag kan göra precis vad fan jag vill och ingen kan tala om för mig om det är rätt eller fel. Jag kan vara otrevlig och svära åt vem jag vill och jag behöver inte låtsas gilla någon för att vara snäll.

Jag kan kyssas med och ligga med vem jag vill.


Det finns inga begränsningar för jag är den enda som kan sätta upp dom. Om jag vill förfalla en stund i dekadens och inte bry mig om någonting så får jag göra det.


Im going to London... Jag kan redan känna lukten av Camden market och tunnelbanan.


It's gonna be deadly!

Av Hannah - 1 juli 2007 02:02

"Why is that we stand so still? People gonna start thinking we're statues. The silence is disturbing me. People talk but I can't hear. I'm off the hook."


/CSS


aaah roskilde imorgon! helt galet.... flyger från Dublin vid halv 4 och är framme vid sjutiden... i malmö.

Sen ska vi ta buss till köpenhamn och sen tåg till ROSKILDE!!!


wohooo! =)


Vi ses.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards