Alla inlägg under april 2007

Av Hannah - 2 april 2007 22:39

Förra veckan alltså. Tänker inte ens berätta om fredagen - den var bara tragisk.Men helgen var fucking faboulus, det blev kul på lördagen igen nämligen... först kom Ida & Cian hit och vi hade terapi... sen hängde jag med Kim, Josef, Mattias, Filip & danske Filip ut. Var verkligen inte intresserad av att gå ut först men sen kände jag att jag nog borde vara i sällskap av lite folk snarare än att bara sitta för mig själv och deppa... så jag tog mig i kragen och gick ut. =)Det var kul. Hade lite efterfest hemma och dansken sov över (sov!!!) och nästa dag gick vi och åt frukost i solen utanför west coast café (mitt söndagshak) och sen kom Victor så då hängde jag Filip och Victor i St Stephens green resten av eftermiddagen - det var så sjukt fint väder - soool och varmt så vi låg och stekte oss lite och ironin visste inga gränser... det skickades galna sms och aprilskämtades ...typ?Sen gick jag hemåt, satte mig by the keyes på vägen hem och åt en sandwich-glass och lyssnade på två punkare från Holland som spelade gitarr och sjöng lite halvdant... Sen ringde Kim och hon mötte upp med mig hemma med pommes och den godaste vitlökssåsen jag har ätit på den här ön och vi satte oss på takterassen och göttade oss. Pratade om helgen och livet och sen åkte hon hem och jag gick och la mig. Försov mig som fan i morse... Taxichauffören ringer alltid när taxin är nedanför och idag väckte han mig när han ringde - andra gången! Jag sov som en stock =)Kom till jobbet tre minuuter för sent så det klarade sig... man skyller på trafiken =)Bilden nedan är på Filip och Filip inne på puben vi var på i lördags.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards