Alla inlägg under mars 2007

Av Hannah - 20 mars 2007 16:33

Kolla vilken fin bild som Kim tog på nästan allihopa i Sthlm när vi var på väg till jobbet. Hehe... Jag är inte direkt beredd - Ida tyckte att jag skulle lyssna på en låt i hennes mobil så jag har hennes schyssta hörlurar på mig... Vill köpa såna! Ikväll ska vi ett gå till Govindas igen och käka, ett gäng folk, mitt nya favoritmatställe... Helt sjukt god vegetarisk mat. Det är Hare Krishnas restaurang tydligen... Nej jag lovar - jag ska inte gå med i sekten men maten är jättebra! Alla som kommer och hälsar på mig ska jag tvinga med dit... Billigt och gott liksom!Nu e det bara 20 minuter kvar på jobbet =)Är skittrött. Det var jättemycket att göra idag och jag är lite småsjuk och jättetrött =/och har träningsvärk för jag tränade på kontorets gym igår - har inte tränat på jättelänge... men nu jävlar...Dags att börja komma i form inför badsäsongen juh =)Hoppas att jag ska hinna till posten och hämta mitt spännande paket som jag har fått från Pappa idag... =)De stänger ju fem och jag åker från jobbet vid fyra... så det är lite svårt att hinna men vi får se...Nu ska jag jobba lite till så jag kan åka hem soon =)

Av Hannah - 16 mars 2007 15:53

var bara tvungen att lägga upp den här... HETT!Killen är sjukt snygg.Ja... imorgon är det St Patricks day. Jag kommer väl antagligen bli odrägligt full och däcka alldeles för tidigt. Vi hoppas bara på fancy väder och värme så man kan festa hela natten också =)Puss.

Av Hannah - 15 mars 2007 08:32

Tania kommer hit på påsklovet!!! Whiii!Åh vad kul det ska bli att visa henne stan och festa till det ihopa som på den gamla goda tiden när vi bodde i våran inte så snygga och välstädade lägenhet... men vad gör väl det när vi hade så roligt där... innan alla pojkvänner kom och förstörde allt... hehe...Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv... jag har varit jätteduktig på jobbet och faktiskt så tror jag att jag har lärt mig nåt...Imorgon är det fredag, det är jätteskönt! Den här veckan har gått ganska fort men den har varit väldigt intensiv också...Igår var jag på The Mezz, det skulle vara reaggeklubb där men det var nåt annat, jag vet inte vad? Så började vi snacka med några amerikaner och de hängde med när vi gick därifrån, vi gick in på Front lounge som mest är ett gayställe egentligen men det är ju inte förbjudet att vara där ändå... det var kul. Amerikanerna var jättetrevliga och vi pratade politik, de var demokrater och ville att någon man som ärafricanamerican skulle bli demokraternas kandidat till presidentposten. Minns inte hans namn just nu... Det var intressant att höra deras bild av hur Sverige är... great wellfare osv... kanske om man jämför med USA, Irland osv men om man jämför med hur det har varit och hur det faktiskt skulle kunna vara är det ju inte så jävla ball... Det var iallafall kul. Jag lyckas ofta hamna i politiska diskussioner när jag är ute... konstigt nog, det är oftast inte jag som börjar heller så jag tror jag utstrålar någonting som typ provocerar folk... Fast den här gången var jag ju överrens med dom, inte med vissa av svenskarna dock... Nu ska jag nog jobba lite. Hoppas ni har det bra där hemma. Skriv gärna något och berätta vad ni gör. Ja jag menar dig!Om man inte vill skriva här så kan man ju alltid maila migeller skicka brev (jättegärna!) Bara ett vykort vore kul!Min adress om ni slarvat bort den ;) finns på min resdagbok...Puss på er.

Av Hannah - 14 mars 2007 13:03

och snyggast för den delen...jag har jobbat På riktigt nu för andra dagen i rad och jag rular fett måste jag säga...det var bara det =)

Av Hannah - 12 mars 2007 20:23

hehe e det så???jag älskar den meningen... så jävla bra...jaha då har man varit i sthlm i två veckor. det var kallt och ytligt precis som jag troddejag längtar tills denna veckan är över - på lördag är det St Patricks day. Eller sup dig så full att du inte kan gå dagen, vad man nu vill kalla det...det ska bli kul.jag har en plan. får se om det går som jag vill...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards