Alla inlägg den 5 oktober 2006

Av Hannah - 5 oktober 2006 18:54

18:32 Idag är jag jättetrött! Världens mest ledsna pojke har hängt på mig idag... han skrek rätt mycket - vilket anlade början på migrän... 3 stycken treo senare... ingen huvudvärk längre men en kort koffein-kick och sen blev jag så jävla trött... det är baksidan med koffeinkickar. Tyvärr dricker jag inte kaffe och treo är inte så bra att knapra hela tiden så jag fick glatt sitta där och titta på när dom bakade med lera och målade och vek solfjädrar osv till fyra... sen fick jag gå hem äntligen. Missförstå mig rätt... det är skitkul men alla är trötta ibland...Nu är jag helt slut. Men jag har faktiskt jätteroligt. Det är roligt att känna sig behövd på sitt jobb... som att man faktiskt gör någonting viktigt... och det gör jag ju äntligen. =) Can´t wait tills jag ska åka till Irland och ta hand om en familjs barn så länge som jag ska... det kommer att bli jätteroligt! I början av december antagligen. whiii Im so exited. Och nästa fredag ska jag på studiebesök på en annan förskola och vi ska på en föeläsning om pedagogiken dom använder sig av på Svalan. Det ska bli jätteintressant. Nu ska jag titta på en av tigerbabys filmer... utan min baby =/ men snart kommer hon hem - bara en och en halv månad... buhuu, men tiden går fort när man har roligt och det har jag tack vare mina sweeties på dagiset. =) Nedan är ett litet exempel på hur trött man kan bli ibland... =)Kram Kram.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards