Alla inlägg den 7 oktober 2006

Av Hannah - 7 oktober 2006 14:59

hmm upphör aldrig att förvånas över folks feghet... fick en anonym kommentar här häromdagen - någon var upprörd över att jag var full förra helgen och att jag samtidigt började jobba på ett dagis i måndags. Ursäkta men vilken värld lever du i? Ska alla som fått barn - jobbar med barn ...som t.ex: läkare/sjuksköterskor/dagisfröknar/lärare osv behöva vara nykterister hela sitt liv? Får man inte för att man är dagisfröken längta efter en "bra fylla" - är det helt plötsligt förbjudet då? Sålänge man sköter sitt jobb och inte är full på jobbet eller liknande (eller pratar om sånt på jobbet framför barnen) så kan jag verkligen inte se vad fan det har med mitt jobb att göra om jag går ut och festar en helg... Om du skulle vilja diskutera detta närmare så kan du ju lämna en e-post eller din egen bloggadress så att jag kan svara mer "diskret" på ditt påhopp... tack så mycket.Ja det var det...ursäkta mitt humör... har inget tålamod med vuxna idioter...My god...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards