Direktlänk till inlägg 8 oktober 2006

Quiz

Av Hannah - 8 oktober 2006 23:58

Har Du Någonsin:Konfirmerat dig? Nej, jag hoppade över det.Haft en vän du enbart umgås med pga omständigheter som inte har med vänskap eller kärlek att göra? Japp... *evil*Varit full i Sölvesborg? Nej men på demonstration har jag vatt...Varit hög i Pajala? Nej där har jag aldrig varit... Sagt något korkat i Göteborg? Säkerligen... Sagt till din mamma att du hatar henne? Många gånger...Bett till Gud? Jo - nån gång har det väl hänt... Dansat i köket helt ensam? jomenvisst och i alla andra rum oxå...Velat ligga med en skallig man? Inte skallig men rakad...Lurat någon på pengar? Moahaha... räknas det? jo det gör det nog... Ok... ja det har jag.Stulit från ett barn? När jag själv var barn isåfall...Sökt till Big Brother? Nej vilken skam det hade varit... Varit med i Big Brother? Nej - ännu värre...Slagit en vän? Nej men pojkvän... Tyckt att du själv varit jobbig? Ja jag tycker alltid att jag är jobbig...Spelat in ett avsnitt av Antikrundan? Nej fy fan... Tyckt att Martin Timell är en riktigt käck prick trots allt? Dö!Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person? Hohoho jo... Varit i en bingohall? Eh näpp...Hävdat att man ska ”vara sig själv”? säkert i ett svagt ögonblick...köpt en skiva med death metal? nej ljugit om din nationalitet? ja haft färgade linser så att ena ögat är i en färg och det andra ögat i en annan? ja av misstag - fick inte i den andra linsen...gråtit i slutet av Titanic? ja flera gånger...bakat in droger i ett bakverk? nej hånglat till Oasis? mycket möjligt önskat att du vore någon annan än den du är? nej, men att jag vore annorlunda ibland...nypt en tjej i baken på krogen? jappvarit på en hårdrocksbar? ja köpt en skiva med Scooter? nej för helvetefått höra att du liknar en kändis? Ja en massa olika oxå... bl.a en av de i tatto vilket jag verkligen inte är lik så det ska man nog inte sätta så stor vikt vid...fått höra att du liknar nån ful? ja se ovan...sovit i en Hästens-säng? nej men I wish...städat och tyckt att det var kul? hata... ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett? Nej jag äter dom inte av just den anledningen... håll dom långt borta! förolämpat någon så grovt att de börjat gråta? Ooo ja... veka jävlar dom dära pojkarnablivit beskylld för att ljuga när du sagt sanningen? ja lagat potatismos på en date? nej bakat egna semlor? ja jag e skitbra på att baka...luktat svett och tyckt att det är charmigt? eh nä inte direkt... blivit så äcklad av en annan person att du kräkts? ja... vidrigt nog... rakat av allt håret på huvudet? nej men klippt av nästan allt hos frisören för längesen... dum idérakat bort ögonbrynen? nej för jag vill inte se ut som att jag tar cellgifter...ätit middag med en lärare? I wish... hjälp en gammal dam att gå över gatan? Nej - men att bära hennes matkassar...muckat gräl med en skinnskalle? Japp och fått stryk oxå... men jag muckade nog inte så mycket egentligen - sa bara hej...skrivit ett quiz? Jappkonverterat till islam? Nej men till ateismen...jag är hooked on quizes... =)Min nya stil blir grunge förresten - det är det enda jag mitt modeoffer har råd med...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards