Alla inlägg den 22 september 2006

Av Hannah - 22 september 2006 18:20

Jag har klippt mig - jag vet inte vad jag tycker än... Luggen blev lite för kort men den växer ju så det är inte så farligt. Och det är rätt skönt att slippa ha den in i ögonen - det räcker att jag får Emmas lugg i ögonen på alla foton =) Annars är det rätt ok. Rätt längd... var trött på att ha den där typiska längden så nu är det precis till axlarna istället.Ska äta lite loschiligryta nu med couscous.Ser fram emot Maxmaten senare men det blir nog svårt att hinna med bion oxå... den börjar ju nio...jaja vi får la se vad som händer...Jag drömde på samma tema inatt igen. Berättade nog vad jag drömde va? Undrar om mitt undermedvetna försöker säga mig något... inte så subtilt isåfall. =)Snart ska vi till stallet ...wiiii =) på måndag enligt det mycket strikta schemat... jag ska till arbetsförmedlingen då oxå... innan stallet... skriv in det! =)My god! Vad mycket punkter det blev... och där kom dom igen... herregud! =)I wanna dance with somebody... =)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards