Alla inlägg den 28 september 2006

Av Hannah - 28 september 2006 20:56

12:58somliga älskar att hatasomliga hatar att älskaoch somliga har självinsikt nog att erkänna detså är det bara...15:06jag hatar att bo härjag hatar att folk lägger sig i mitt livoch hur jag väljer att leva detjag ska åka till Dublin och sova under en bro. - eller kanske på ett golv...20:11"Somliga vet att dom är starkare än andra Somliga älskar att slå sönder en vit tandrad Somliga lever för att pina varandra"Vissa människor mår inte bra jämt och vågar visa det/ tala om det ...det gör inte dom till svaga människor.De starkaste och mest beundransvärda människor jag vet är de som har mått skit mesta delen av sina liv och som ändå fortsätter att leva dom.De som utsätts för stora prövningar och utmaningar är inte offer... de är starka och modiga människor och ni som ser ner på dessa människor för att dom vågar tala om hur de mår och för att de är ärliga om sina känslor... Det är ni som är offren.Jag tycker synd om er..."Dom säger att jag varit trasig Aldrig har jag varit hel Dom säger det är nåt med benen men ingenting har någonsin varit mer fel Dom säger att jag varit elak Alltid har jag varit rak Dom säger det är fel på hjärtat men ingenting har någonsin slagit så hårda slag Dom säger jag varit farlig Alltid har jag varit svag Dom säger det är nåt med mitt huvud men ingenting har någonsin varit så nära ett svar"

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards