Alla inlägg den 16 september 2006

Av Hannah - 16 september 2006 14:27

Jao idag är det tigers födelsedag hurra hurra hurra! =) Kom hem lite sent inatt men mamma var faktiskt inte sur för det... helt otroligt. Ibland e dom snälla - mammor =) Drack kamomillthe och åt macka för jag var hungrig igen ... jag är alltid hungrig! Är typ kroniskt gravid eller nåt... Ser fram emot tårta ikväll... Jag gillar seg maräng - gillar faktiskt inte krispig maräng alls... konstig - japp... Jag är punktmissbrukare har jag upptäckt. Jag använder extremt mycket punkter... Där kom dom igen. Men det är fan värre att skriva över-pretentiösa dagböcker. Man blir ju kräkfärdig bara av att läsa en mening. Men googla lite till då för fan... offer. Jävla mongon. Killar/Män är fan idioter. Det borde finnas lagar på att man inte får vara så störig som vissa människor är... Dagens roligaste: Idolklippen på tv 4 !!! Hahaha... så jävla patetiskt... Dagens tråkigaste: Vaknade alldeles för tidigt av att jag var kissenödig... =( 14:15Hittade en go lista: 1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där? "Dina celler är väl medvetna om varenda tanke du tänker..." (inte min bok...)2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Dataskärmen (såklart?) 3. Vad var det senaste du såg på tv? Valdebatt. 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 14.20 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? LGFM 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Sent inatt när jag kom hem från Tiiiger =) 7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? En annan blogg 8. Vad har du på dig? Trosor och rosa/ljusrosa randig oversize tröja. 9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Kommer faktiskt inte ihåg vad jag drömde inatt... brukar minnas det ganska ofta annars. 10. När skrattade du senast? Imorse när jag kollade på Idol 2006 klippen på www.tv4.se 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En klätterväxt, Massa tavlor med hatt-tanter och tre oljemålningar, en affisch från Trettondagsafton (där jag var med), Ett foto på mig och min syster och ett foto på bara min syster, ett skåp och tapeter såklart. 12. Har du sett något konstigt på sistone? Eeeh Idoool! 14. Vilken var den senaste film du såg? Oj oj oj jag minns inte, guldfisk ;) 15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Allt jag vill ha och allt som alla mina vänner och familj ville ha... 16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Då finns det ju inget mystiskt att undra över längre... 17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Kapitalismen skulle aldrig ha uppfunnits.18. Tycker du om att dansa? Oooh yeah. 19. George Bush? Dö!20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Alvin och Emma 22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Ja, jag är på väg redan... =) 23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Du var het, ska vi ligga? ;) Jag å Tiger '''V

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards