Alla inlägg den 10 september 2006

Av Hannah - 10 september 2006 18:58

Oh my god jag hade kul igår... allt är lite av en dimma men skoj var det - och hett... heheJag kom på precis att jag nog fyllde i ett till sånt där frågeformulär i tigers bibel. Undrar vad jag skrev där på fullan =)Drömde jävligt heta drömmar - inte så mystiskt kanske med tanke på kvällens huvudsysselsättning.Sov i en stor säng med 3 tjejer - vaknade och hade nästan svettats bort... mådde extremt dåligt och funderade på att åka hem i 2 timmar typ... sen gjorde jag det.BadadeÅt frukostSov till klockan femÅt kvällsmatNu sitter jag här och är nästan människa igen. Gårdagens:Tråkigaste: Såg The fubick.Roligaste: Tigers hicka igår precis innan vi somnade.Hetaste: ja - det är väl självklart... =)Barnsligaste: Kommer inte på nåt. Men troligtvis att jag blev så karatefull som jag blevDyraste: Jag - i drift (förlåt)Pinsammaste: Killen som bjöd mig på dricka fast jag dissade honom så jävla uppenbart - haha jävla idiot...Jag är på kollektivt hämdhumör mot alla killar - utnyttja dom och kasta bort dom. Alltså inget sexuellt för jag känner mig jävligt anti vad det gäller det just nu...På torsdag ska jag få ur mig lite aggressions.The first rule is: You don´t talk about Fight Club. The second rule is ...Thats the shit.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards