Alla inlägg den 17 september 2006

Av Hannah - 17 september 2006 16:54

Fy fan vad dåligt jag mår... det är lite extremt faktiskt. Kom hem för en stund sen, badat och ätit bara, Mamma verkar sur... jag vet inte varför... Kanske för att jag är bakis igen och kom hem vid två-tiden och såg ut som en suunkig trafikskada. Det där med eyeliner i hela ansiktet och att bara ha lugg till hår blir lite jobbigt ibland... ;) Gårdagskvällen var skum... åt först tårta hos tiger och blev full på bag in box vin... var väl kanske 10 pers? till men jag och tiger måste ha druckit minst halva paketet själva... vi blev SÅ jävla fulla... Hon fick döskalle-leggings och ett LGFM band såklart... Klockan ett på natten bestämde vi oss hastigt och lustigt för att göra B&B så vi åkte in till stan och terroriserade taxichauffören - fick tuggummi av henne =) Sagt och gjort så gjorde vi B6B - tigers ex var där och betedde sig som en hamster på kokain... Helt sjuk. Galningen hällde två öl på mig som hamnade på mina ben som jag som tur var inte hade någonting på så det var bara att torka av - men mina stackars skor blev lite skamfilade... =( Thord var där... en lufare (liberala ungdomsförbundet medlem) var där... Han försökte prata politik med mig men jag blev väldigt distraherad av någon annan ... ;) Så jag minns inte ens vad jag sa till honom... sen åkte vi taxi hem med någon som skulle till Söndrum och jag tror han fick sitt livs upplevelse i den taxin... hehehe han hoppade av nånstans, jag var inte så koncentrerad... och en sebbe följde med oss hem... varför gjorde han det? Sen hade vi efterfest och resten är censurerat ;) Det är för hett för att skriva här... - om jag gissar rätt, och det gör jag nog...så kommer hela stan veta allt om det senast imorgon ändå eftersom att sebbe "sov" där oxå och jag bryr mig verkligen inte om vad folk säger... Men man tycker ju att folk borde ha bättre saker för sig än att skvallra om mig och Tiger hela tiden... Get a life liksom... Är det så jävla provocerande att vi har roligt? Tydligen... Ikväll är det valvaka som gäller... Hoppas nu att det inte går åt helvete... Om alliansen vinner så blir det ett helt annat Sverige och det blir inte till det bättre...Hoppas bakfyllan går över tills dess... Inte så lång tid kvar nu, ska nog sova en timme... Mitt hår är helt galet för övrigt... Lockigt åt alla jävla håll och jag hade en dreadlock i bakhuvvet med en hårnål inuti som jag fick kamma ut med massa balsam... Hur blev håret så jävla rufsigt? =) Konstigt... heheheFuck me eminem Nedan: Glastonburyfestivalen 2005... hmm lerigt värre =)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards