Alla inlägg den 1 september 2006

Av Hannah - 1 september 2006 22:56

Basta ya! El pueblo unido jamais sera vencido! Let´s rock´n´roll this shit excuse for government...Thats all I´ve got folk´s VARFÖR TAR GÖRAN PERSSON ALLTID AV SIG GLASÖGONEN? ÄR HAN RÄDD ATT HAN SER FÖR SMART UT? FÖR HAN BEHÖVER VERKLIGEN INTE OROA SIG...VOTE MORE TO THE LEFT

Av Hannah - 1 september 2006 09:52

Japp hade skitkul igårkväll med Emmadoll på fika och på B&B - drack en cider - typ för syns skull... eller nåt. We are the biggest sell-outs. Vi har blivit massproducerade - det finns två av oss... ingen kommer fatta det här men what the fuck, interna dagböcker är roliga dagböcker. (Exakt!) Jag har drabbats av en släng av victoria silvestedt syndromet - jag pratar engelska mitt i meningar på svenska... Kommer inte på ordet jag ska säga på svenska ibland nämligen - jag veeet. Det låter så jävla tillgjort men det är sant. När jag skulle hem från B&B igår så ringer B och vill bli insläppt hemma och undrar vad faaan jag gör ute kl halv elva(?) som om det skulle vara så sent och framförallt som om han har med det att göra... Sen blir det såklart diskussion när vi kommer hem. B tycker att allt i lägenheten tekniskt sett är hans saker eftersom att jag inte kunnat betala några räkningar på ett tag då jag varit arbetslös (i princip) Men jag har betalat en hel del grejer med mitt IKEA Family kort så jag har en skuld hos dom på 7000 kr... + att det är en massa andra saker som jag köpte innan vi blev ihop... Han är så jävla psykstörd... och han vill ha tillbaka systemkameran han köpte till mig, ska jag ta med X-boxet som jag köpte till honom då? Jag vill inte ens ha det men jag funderar starkt på att ta det bara för att jävlas. Jag fick fan kameran i present. Jävla idiot. iallafall så förstörde det hela min kväll så han lyckades med det han ville och det stör mig så jävla mycket att jag tar åt mig av vad han säger... Nu ska jag ringa min systeryster i götet och gnälla lite. Det var jävligt kul igår tills jag träffade B iallafall...Skrattade så jag fick ont i käkarna. äh fuck it. jag flyttar i helgen. Hjälpa mig att packa? Någon?

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards