Alla inlägg den 15 september 2006

Av Hannah - 15 september 2006 22:31

1. vilken tid gick du upp idag? Försov mig så Åke fick hämta mig till körlektionen - gick upp vid halv åtta.2. vad var det första du sa i morse? Fan fan fan...3. vad åt du till frukost? Tunnbröd med smör och nutella och drack oboy.4. vem kramade du senast? Mamma 5. vem pussade du senast? mmm 6. vem hånglade du med senast? mmm 7. vad ska du göra efter skolan? Jag går inte i skolan...8. säger du ”kex” eller ”chex”? chex 9. vad tycker du om grynet? Hon är rosa, skrikig, har läppstift på tänderna, och är grym ändå...10. vad längtar du till/efter? daaah11. vilket år var du på din första festival? 200112. var du på festival i sommras? Nej. Tyvärr inte.13. favoritalkohol? Beror på tillfälle - men x-cider funkar oftast.14. hur ofta använder du parfym? Oftast...15. hur ofta tvättar du håret? Typ var tredje dag - men det beror på om någon har hällt öl i det eller om jag har varit ute... hårspray gör galna saker med håret om man svettas när man sover för då blir det stelt åt feliga håll...16. vad tycker du om ditt utseende? Jag har en "förvrängd" självbild... jag litar inte på min egen åsikt... jag tycker jag är ful.17. hur många Ola känner du? Ingen just nu...18. vem av alla du känner hade du helst sett ut som? ääh jag vet inte...19. kan du spela ishockey? whaaaaat?20. åka bräda? yeees!21. har du en snygg jacka? Ja 22. är du blyg? Mja 23. säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt? Lars Ohly 24. Hur bor du? I en flyttlåda25. Gillar du apelsiner? Naj jag hatar fruktkött26. berätta nåt ingen vet om dej? eh nej.27. vad tycker du om the sounds? Heta28. hur många gosedjur har du på ditt rum? Ett... hade gärna haft ett till ;)29. varför fyller du i detta? Uttråkad 30. har du md? Nej31. räkna upp vad du har på dig. Trosor och morgonrock32. vad drack du senast? Mjölk33. hur ofta äter du godis? När jag e hos Emma34. hur många sms skickar du om dagen? Mer och mer på senaste tiden35. vad tror du folk som känner dej ytligt tror om dej? Att jag är ond... (har jag hört)36. vad heter dina syskon? Jenny37. vad heter din mormor och morfar? Anna-Greta och Ingvar38. vad heter dina husdjur? Har inget längre *snyft*39. hur lyder din åsikt om pudlar? Vet inte vad jag skall tycka... lockiga?40. vilka kanaler har du hemma? Vet inte...41. hur kommer du bo till hösten? På Irland.42. vem hade du senast en dispyt med? Mitt ex troligtvis43. vad har du dåligt samvete för? Inget44. hur ska pojken vara? Het45. har du svimmat någon gång? Ja 46. har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken? Nej men jag har orsakat kaos ändå... (övningskör)47. när köpte/kommer du att köpa din första bil? Vet inte 48. hur gammal vill du vara när/om du får barn? eh jag vet inte...49. hur känner du dig just nu? Tråkad50. vad gör du just nu? Det här.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards