Alla inlägg under december 2006

Av Hannah - 2 december 2006 18:13

jaha då var man blondin igen... fast det blev sådär bra - blir alltid lite konstigt först - ojämnt och gulaktigt i topparna... ska färga det igen strax...Tanias råtta/hund ligger i sängen och glor på mig - hon gnyr mycket. Fattar inte vad hon vill. Jag har klappat henne och gått ut med henne och mat ska hon inte ha förrens vid sju... jaja. Det går väl över.Nu ska jag gå och bleka mitt hår lite till. Snart kommer Peter och tittar på film med mig. =)Jag är hungrig.

Av Hannah - 1 december 2006 19:27

Fan vad skönt att träffa min kära låtsas-stora-syrra/exsambo och klippa Tania. Du är bara bäst och klokast. Så det e så.Sjunga lite shyssta gamla slagdängor såsom "jag känner en kille - han e gay, han andas genom näsan och ser ut som en tjej..." hehehe - nostalgi is the shit.Resten av helgen ska jag träffa min riktiga syrra och sedan passa Clara åt Tania och Oskar och kolla på film i deras lgh... Jag ska blondera håret igen oxå. Det var väl skoj att vara brunett ett tag men det får räcka nu - nu är jag sugen på att bli blondie igen. =)Vitt ska det bli - "ariskt vitt." (shout out to Kenny)Sprang på Åsaflåsa på hemköp - har inte sett henne på 100 år... Jag började fundera på alla dessa vänner som försvann nånstans på vägen och som jag faktiskt saknar så det gör ont i mig ibland... Det har varit så många. Jag är nog en slampig vän... en sån som man är vän med periodvis... Umgås alltid skitmycket med någon en kortare period... allt från några månader till 1 år... Sedan händer det nåt (nån får pojkvän tillexempel) och man glider ifrån varandra. Bäst före datumet går ut.Det är därför det är Tania 4 ever. Hon är en sådan vän som håller i sig. Kanske är hon den enda som gör det.Tack för det. =)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards