Alla inlägg den 25 december 2006

Av Hannah - 25 december 2006 20:35

Igår var det julafton... det märktes inte så mycket...Jag, Lucas, Sean, Erik, Sebastian och några andra från Sverige lagade god mat - potatisgratäng och äggröra var mitt bidrag sen bakade vi en jättekonstig äppelkaka... av pepparkaksdeg (från sverige), smuldeg och äpplen... med pepparkaksmönster i... man kan se fint foto på den nedan...mycket uppfinningsrikt...jag har hittat en mjölk som är drickbar, den är organisk och skitdyr men den är inte förgiftad... har även hittat Flora som funkar att ha på mackan.bara det att affärerna är stängda så jag har inget att äta nu eftersom Lucas precis åt upp min kvällsmat... potatisgratängen som jag tog med hem igår... skitbra tänkt verkligen... tack för det säger man då.lägger upp fint foto från i helgen oxå när vi åkte hem med bussen (dubbeldäckare för övrigt) det är annelie och jag som drygar oss litevi har skoj.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards