Alla inlägg den 11 december 2006

Av Hannah - 11 december 2006 20:14

ja jo, jag är lite besviken men det är inte mycket att göra åt I guess... =/min emmalove kommer inte hem förrens på onsdag (eller torsdag kanske? vet inte hur lång tid det tar att åka...)Jag saaaaknar min baby jättemycket nu för jag trodde hon skulle komma hem idag juh! Min nya hobby är att kolla på maraton-visningarna av Jackass på Mtv mitt i nätterna. Inte så populärt hos mamma som gärna vill sova då... Jag är huuungrig... (som vanligt nuförtiden - försöker äta lite mindre och väga lite mindre) och lite förkyld... ska gå och knarka lite nu... rinexin, panodil, c-vitamin och blutsaft is the shit... =)Fattar inte hur jag ska lyckas packa endast 15 kilo i resväskan... det är helt omöjligt juh!och handbagaget får väga max 10 kilo. Men jag fattar inte riktigt vad man får och inte får ta med... Jag har inte tänkt att jag ska packa några vätskor men kan man packa eventuella kläder som inte får plats i det vanliga bagaget? Kan inte bestämma mig för om jag ska ta med systemkameran eller inte heller... den väger ju en hel del... aaah pack-ångest...Kläder kan man alltid köpa mer och jag kommer ju bo granne med landets största shopping centre så egentligen ska jag nog inte ha med mig för mycket... skorna är svårast och jackorna... uuuhuu... Jag behöver hjälp! Emma kooooom heeeeeeem!

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards