Alla inlägg den 7 december 2006

Av Hannah - 7 december 2006 17:58

Börjar känna av resfebern nu... tänker tänker tänker...Gud som haver barnen kär, har du någon ull?Ungefär så blir det när funderingar om livet, universum och allting blandas med dagislåtarna som sätter sig på hjärnan...Jag övertänker ju allt som vanligt. Oroar mig och har mig för tiden innan jag ska åka... Hur ska jag hinna med allt? Vad ska jag packa? Hur ska jag ha råd att laga alla jävla hålen hos tandläkaren? Ska jag skita i det och laga dom där? Använder dom aspartam eller vad fan det heter på Irland? Tänk så blir jag sjuk när jag är där? Vad kostar det att gå till sjukhuset? Var ligger det? (Frenetiskt bläddrande i guideboken...) Hittar inget sjukhus... dom kanske inte har nåt! Jo det är klart dom har... någonstans... Hur blir det att bo hos Lucas? Tänk så är alla hans vänner helt sjuka? Tänk om vi blir arga på varandra eller trötta på varandra om vi jobbar på samma jobb oxå? Tänk så får jag inget jobb? Tänk om det är ett tråkigt jobb? Det är lika tråkigt med ett tråkigt jobb i Dublin som ett tråkigt jobb i Halmstad... ja ni fattar kanske att jag inte kan sova när hjärnan överarbetar mig totalt...Men framförallt så tror jag faktiskt (hör och häpna!) att jag kommer sakna Halmstad lite... typ så här:Alla barer som ni byggt för mig här,alla barer som ni byggt för mig.Jag måste nog lämna er kvar här,jag måste lämna er tyvärr, tyvärrDet är så vackert här, vackert här.Det är så vackert här, det een vacker död stadOch all deg som jag måste bränt här,och alla nätter som jag inte minns.Och all degen som jag måste bränt här,det var värt, värt varenda spänn.Det är så vackert här, vackert här.Det är så vackert här, det e en vacker död stad.Älskar, älskar inte, älskar.Älskar, älskar inte, älskar.Älskar, älskar inte, älskar.Älskar, älskar inte.Men det är nog roligare att komma hem till det ibland...Kommer hälsa på en del nån helg då och då i Göteborg och folk får gärna möta upp... Har pratat med Fredric som tydligen har flyttat dit och bor med André... Jag är mycket välkommen - det känns dökul... fan jag önskar jag hade pengar... vill göra en massa grejer innan jag åker men jag kommer antagligen inte ens ha råd med hälften... På Måndag kommer Emma hem ... whiiii! My partner in crime... Äääääntligen! =)punkt.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards