Alla inlägg den 14 december 2006

Av Hannah - 14 december 2006 23:56

Igår var min sista dag på dagiset...Mina fina och underbara barn sjöng Luciasånger och var bara sötast i hela världen... =)Två av tjejjorna pussade på varandra mitt i en av sångerna - ingen vet varför - men sweet var det...Vi i personalen fick julklappar av föräldrarna - jättefina.Och jag fick ett dögulligt pepparkakshjärta av ett av barnen med "God Jul önskar xxxx" skrivet på det i kristyrJag började ju typ lipa för jag e ju så jävla sentimental...Warning! Kids will do that to you!Idag åkte jag in till stan och gick till doktorn och frisören och fick fixat till mitt hår som nu är blont på ett ganska ok sätt. Frisören häpnade och var helt till sig när jag sa att jag blekt det med den starka blekningen tre ggr och silverblondering 1 gång... Hon fattade inte att jag hade håret kvar... och att det inte var helt som svinto... Hon hade aldrig sett något liknande i hela sitt liv... efter avfärgning, blekning och nyansering hos frisören är mitt hår lite mer slitet men inte så jävla illa ändå... hon härpnade igen... vad är ditt hår gjort av egentligen? Titan?What can I say? Nåt gött ska man väl få från sina föräldrar även om det bara är i DNA-massan... ;)...Tomorrow är det fixa och trixa med massa grejer som gäller...Jag har tillochmed skrivit en To Do lista (gammal Mc Donalds skada) och häpnat över min organisationsförmåga och sedan fått ångest över min oförmåga att skriva en packlista och dessutom lagt till "låna en våg" på To Do listan eftersom jag måste väga den satans väskan för 1 kilos övervikt kostar åtta euro! Cepedyrt! Det är typ 80 kronor i runda slängor! Jag ska iallafall tvätta 07.00 - 11.00 (aptidigt!) Undertiden ska jag ringa en massa samtal till bl.a Polisen, Ryan Air (försöka mygla till mig en extra väska som handbagage - ja jag vet GOOD LUCK! - tänkte försöka med att ta till lipen - brukar ju funka men jag är dock skeptisk...)och så ska jag ringa till Arbetsmarknadsenheten.(ge dom mitt kontonummer så jag kan få mina pengar... det är en fördel...) Sen får jag se vilken del av listan jag ska börja med...Hoppas att en viss person har vaknat då... *pika*så kanske man kan få lite hjälp med den här jävla packningen...Ska på en liten personalfest imorronkväll oxå... bara en timme för jag ska ju ut med vänner ju... Läget just nu:Mamma tittar på Mission to Mars och drömmer sig bort... Jag lyssnar på Varonica Maggio - Nöjd (känner mig väldigt träffad) och är hungrig och tänker på bar-säsongen och mina jobbiga sit-ups idag som inte ska förstöras av mackor mackor mackor... som jag alltid äter... tänker inte ha svullomage imorrnkväll - thats for sure...Jag ska äta ett äpple. =)vi ses ... kanske imorgon... eller så gör vi det inte.

Av Hannah - 14 december 2006 19:13

Watch out. I'm back to basics - jag e mig själv igen efter en period av ... jag vet inte vad ...Nu är det bara take it or leave it som gäller...du hade rätt kenny... det är den jag är... och det är verkligen inget fel på det...jag ångrar ingenting...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards