Alla inlägg den 12 december 2006

Av Hannah - 12 december 2006 18:40

Imorgon är det Lucia... med tanke på kaoset på dagis när vi skulle öva igår så kommer vårat Lucia-uppträdande bestå av ett stort slagsmål, en massa skrik och springande medan två tjejjor står fint jämte och sjunger väldigt tyst... Mindre lyckat om det är tradition man är ute efter... ;)Snart åker jag - äntligen hem- till mitt nya hem =)Jag längtar som fan och jag ser fram emot mitt avskedsfestande (alkoholmissbruk som fan) sista natten med gänget... =) Vilket gäng? Frågar ni kanske då? Jo. Jag och Emma är sell outs och därför är vi ett gäng... Tania och Bella är ju såklart med i min crowd men de är oftast inte lika crazypartygalna som vi... och dessutom är det inga av mina vänner som känner varandra... kanske skulle ha en avskedsfest i helgen och presentera dom för varann? Nä, för avancerat, jag pallar inte. Det får bli en annan gång. =)Om man däremot känner för att avskedsfesta med mig ute på stan utan officiell inbjudan så kan man ju hänga på B&B på fredag, I will be there!På söndag åker jag till Gbg och sover över hos syrran till måndag då jag flyger till Dublin... whiii... I can't wait...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards