Alla inlägg den 17 december 2006

Av Hannah - 17 december 2006 21:52

Jajjemän och hoockerheels jävlar! Lånade emmaloves nya pjucks from las americas (apsnygga och sjukt höga klackar + platå) and yes! vi var heta as usual... och lika som bär... min borttappade tvilling typ =) Inte ens min mor såg skillnad på oss igår och då hade vi inte ens sminkat oss än... ;)Me love you long time biatch... jag bitchslappade en snubbe som tog mig på röven och försökte hångla med emmalove, uuuh han var slemmig...(det sjuka var att jag försökte slå honom med en knytnäve på käften men var för full så det blev en konstig örfil på typ näsan... weird... han gick iallafall...jag har börjat öva på att prata english already... =)Är hemma hos min syster och har precis badat jacuzzi... yes it´s the good life... ;)Tyvärr var min syster tvungen att avliva sin katt Smulti idag... jättesorgligt...(den som skrev en kommentar till mig igår kan ju ge mig sin e-mail så får jag se what I can do for you... tror inte att det är till nån hjälp egentligen men you can always try...)Nu ska jag gå och äta lite fil med min älskade storasyster och michael och sen ska jag sooova...lite bakis fortfarande... two days of drinking might do that to you...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards