Alla inlägg den 9 december 2006

Av Hannah - 9 december 2006 17:46

Dagens största händelse var nog att jag körde pappas volvo med mamma och tania i till eurostop där jag sprang omkring som en vilsen idiot och prutade hårfärg hos frisörerna och på Kicks... (det slutade med att jag inte köpte någon alls.) Jag hittade den billiga hårfärgen som jag inledningsvis letat efter på Eurostop på ICA's närbutik istället. Fick ett mail från Lucas idag (min framtida rumskompis i Dublin) är helt galet i extas över all förväntansfullhet (- det finns väl inget sånt ord men jag kommer inte på nåt bättre)Vägbeskrivning med äkta karta! Se nedan! Det ni! Det är något att hänga i julgranen! Och erbjudande om att eventuellt bo i Annelies gamla rum när hon flyttar i jan/feb någon gång...Mina vänner är så fiiina! Jag är sååååååå exited! Ikväll ska jag på hårdrockskonsert på rockstugan (inte mitt val av musik men tania hade free-tickets) med tania & oskar & håkan??? Jag är dålig på namn...Blanchardstown är min nya hemort iallafall... tror jag har lärt mig det nu ;)Kan nästan se framför mig hur jag ringer till Lucas när jag står på ett bus-stop in town och undrar var jag bor nånstans nu igen... Jag tror inte att han är medveten om att han just erbjudit sig att bli roomate med världens mest förvirrade människa... fast förvirrad på ett rätt charmigt sätt om jag får säga det själv ;)Det jag fasar för mest av allt är att jag tydligen ska bo bredvid Blanchardstown Shopping Centre - som är Irlands största shopping centre... Helt totalt livsfarligt! Sjukt galet! Jag får nog be Lucas vakta mitt Visa kort med sitt liv om vi går in där... Iallafall de första veckorna... Tills jag tjänat lite pengar...Nu har jag huvudvärk och måste duscha innan jag ska hämta Tania och Oskar och åka till rockstugan. Puss på er.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards