Alla inlägg den 10 december 2006

Av Hannah - 10 december 2006 10:11

jaha, jag kan inte gå nånstans... igår var jag ju på Rockstugan med Tania och Oskar som sagt... vem dyker upp? Jo Herr Larsson med sin tjurnacke och ladgårdsdörr till kroppshydda står plötsligt i hallen och ser lika dödsfarlig ut som vanligt... Till saken hör att han är tidigare medlem/sympatisör till NSF och är dömd för bl.a misshandel och mordbrand - misshandeln var av mig och bestod i att han slog mig med ett baseballträ... skojjigt värre... det blev inga större skador för jag blockade slaget med handen och sprang fort som fan... men ändå. Det var jävligt obehagligt...Igår så fick jag då syn på honom och suckade lite åt att det var så jävla typiskt... han stirrade på mig en hel del men sa inget till mig eller så. Vet inte om han känner igen mig - men jag tror nog man minns någon som man suttit mittemot i en rättsal en halv dag... och mitt namn är inte så jävla vanligt och det stod med bläck på listan bland alla andra namn som var skrivna med dator... syntes väldigt tydligt... Iallafall så hade jag ont i huvudet som fan och gick ut för att ta en treo i hallen... helt plötsligt blir det ett jävla liv och Herr Larsson kommer ångande ut ur konsertlokalen med en jävla fart - rakt mot mig (i en sekund så tror jag att han ska döda mig men isner snabbt att det absolut inte hade med mig att göra) - en tant kommer skrikande efter honom och försöker ta tag i honom... hon skriker något om att han slagit ner två stycken... Jag står som förstenad och försöker se osynlig ut... En jävla röra uppstår - minst sagt... Folk gapar och skriker... det finns inga vakter men en hippie med dreads försöker styra upp situationen - misslyckas och folk ringer polisen... De som fått stryk visar sig vara gubbar i 50 - 60 - års åldern... Herr Larsson har plötslig helt oprovocerat gett en av gubbarna en knytnäve rätt i ansiktet - han säckade ner på golvet och då sparkade den här snubben honom i ansiktet med sina stålhättekängor... Den andre gubben försöker hjälpa den första gubben upp men då sparkar Herr Larsson honom oxå i ansiktet - därefter skrattar han tydligen och det är då han springer ut därifrån - de två gubbarna ligger medvetslösa på golvet. Tanten slår sin man i ansiktet så att han ska vakna... sen springer hon efter Herr Larsson ut i hallen och skriker åt honom att han ska passa sig jävligt noga och sånt... Jag står precis jämte och hör honom fnittra lite (i den mån en 120 kilos nasse kan fnittra?) och säga ironiskt ... ojojoj jag måste nog byta kalsonger nu för jag kissade på mig... Helt jävla störd i huvudet!Det hela slutade väl ganska väl efter omständigheterna... jag fick få de där gamla gubbarna och den enas fru till att sätta sig ner och vänta på polisen för de fick hela tiden för sig att de skulle åka hem (chockade) Polisen kom och fick fast honom (efter att ha jagat iväg efter honom i området) och tog anmälan osv... Jag var inte särskilt illa berörd men sen när jag kom hem efter att jag släppt av T och O och stängt av motorn, pratat färdigt med Alex och satt mig ner i soffan så började jag skaka... helt sjukt... Jag är en sån som håller ihop tills alla andra har kreverat färdigt - först då kommer min chock... Det var ju faktiskt rätt jävla äckligt... mycket blod och rädda människor... men jag reagerade inte ens på det när jag stod mitt i det. Kunde inte gå och lägga mig för jag hade nog för mycket adrenalin i kroppen... Kollade på två avsnitt av Sex and the city och lugnade ner mig lite med en kopp the... Sen somnade jag och drömde galna feberdrömmar om nattklubbar med röd porrfilms-belysning och nassar och alla ovannämnda med i handlingen - det var dans och det var alkohol sen blev jag jagad... och jag vet inte vad... sjukt var det och jag vaknade helt svettig... Idag ska jag nog försöka bleka mitt hår igen, förhoppningsvis för sista gången... Imorgon kommer Emma hem! Undrar när hon kommer...Puss...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards