Direktlänk till inlägg 30 december 2006

Snart ett nytt galet år...

Av Hannah - 30 december 2006 21:56

Marit Bergman skrev en bra låt för ett gäng år sedan... This is the year heter den, jag tänker vara jobbig och lägga in texten här för den känns så rätt just nu...This is the yearIt's so weirdI was just about to leave hereTo say OK, they finally got me.I give inOh I knew there must be somethingmeant for me out thereI just didn't know where to beginYou smile and then you lead me into the dance floorI can fell that something's startingStarting soonBeen so tired, haven't slept a night since 1994Doesn't matter now we're on the move'Cause this is the year, this isThe year it all will happenIt's finally here, I have been waitingall my lifeSo put on your coat, it'sTime to go, it's timeFor take-offI think I can say without a doubtThis year is mineWe stumble in the stairs,We're in a hurry nowNo time to see the last songWith the band'cause the fireworks have startedand the snowflakesshape my namedon't say a word nowbaby, take my hand'cause this is the year,this is the year it all willhappenit's finally here, I have beenwaiting all my lifethere'll be no mistakesthere's just gonna be onebig departurethis year I will do everything right, this yearis mineyeah, I'm leaving tonightDon't know how I knowbut I do know thatThis is the year, this is theyear it all will happenIt's finally here, what I havebeen waiting for all of mylifethere'll be no more mistakes, nomore delays, just one bigdepartureOh baby I don't know howHighI guess we'll beSomewhere out of sightThis year I will do everything rightThis year is mineMan kan ringa mig på mitt nya irländska nummer om man vill... det finns på mitt konto på resdagboken...Jag vet inte vad det kostar men det är iallafall gratis för mig om man ringer, mitt gamla använder jag inte alls nu - om jag inte är på besök i Sverige.Igår träffade jag Lindha på Pravda. Det var skoj att träffa en svensk som man känner igen... jag har oxå börjat bli bra på att upptäcka svenskar... Tillexempel på H&M igår... jag skulle inhandla en klänning på rean... Nästan gratis! =) Tjejen i kassan såg svensk ut och hette Frida så jag chansade och sa "Hej!" =)Hej är du svensk? sa hon...Japp sa jag och såg glad ut.Ja du har ju en SVEA tröja på dig så jag antog det... (jaha?)Sen fick jag tio procent rabatt till... hehehe...Senare på Pravda så stod det två killar utanför och jag sprang in i en av dom... sorry säger man liksom automatiskt då... sen kollade jag på en av dom och sa du är svensk eller hur... ja hur fan visste du det tyckte han... =) jag vet faktiskt inte hur jag vet det bara syns på nåt sätt... Han hette Linus och det tyckte jag var sjukt roligt - Linus på linjen! =) hehe...Men alla irländare blir jätteförvånade när jag säger att jag är svensk; Really? You look very smart - sa tillexempel en igår... (smart = typ elegant) Fattade inte riktigt sambandet där men men, det var väl en komplimang antar jag =)Imorgon är det nyårsafton och vi har inte bestämt vad vi ska göra än... det blir antingen någon fest som Lindha hade på gång på nån biljardhall (där borde man väl känna sig hemma... hehe)eller en annan som jag hörde om av en kille här på resdagboken, känns som att jag håller i trådarna på nåt sätt iallafall... organisatoriska hannah... =)Något party blir det iallafall och kanske lite champagne om man har tur =)Jag har ju en ny skitsnygg klänning som jag blir så adorable i enligt the saleslady...Nu ska jag och Lucas laga middag, pasta med röra... det är nationalrätten här =)GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLIHOPA OCH STORA KRAMAR !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards