Direktlänk till inlägg 16 december 2006

Packat och klart...

Av Hannah - 16 december 2006 19:00

...eller inte så klart kanske... jag ska ju ut ikväll och sminka mig å så imorronbitti oxå... Det var en jävla tur att Emma kunde hjälpa mig att prioritera kläder... svårt som fan att bestämma juh! Och skitsvårt när det typ inte får väga någonting...störigt värre...men men snart ska jag hem till emmalove och dricka vodka - som jag typ aldrig dricker...för att jag alltid blir så jävla karatecepefull då men jag ska nog kunna sansa mig - bakis som jag e... =) men jag ska bli göttefull å hänga och dansa och vara allmänt partyparty ;)Shit! Imorgon åker jag... det är ju helt galet...kan inte fatta det... jag åker bara till Gbg imorron visserligen - flyger till Dublin på måndag morgon...Ska vara med min syster Jenny lite och hälsa på Smultronblomma (Jennys katt) för sista gången - hon e tyvärr sjuk och ska avlivas på tisdag... Jättetråkigt och ledsamt... Miramis (min katt) var ju Smultis syster och hade samma sjukdom (njurarna krånglar) och hon dog den 13.e mars i år, de blev 15 år båda två iallfall... Jag kommer alltid att sakna henne av hela mitt hjärta... hon var min bästa vän i 15 år av mitt liv och jag vet att det är likadant för min syster... det är för jävligt när ens husdjur dör... ush och fy...Jag har skrivit upp busstiderna för både flygbuss och Urbus (den som man åker med till B/town SC sedan ifrån Dublin airport.) ...och skrivit upp vad det kostar - jag har en to do lista och en timeplanner - jag känner mig sjukt organiserad... och ändå totalförvirrad - vet inte om det är bakfyllan eller om det är resfeber men det känns verkligen som att jag har glömt något sjukt viktigt... irriterande e det iallafall.Nu ska jag ut och svira mina lurviga... =) eller nyrakade ben men whatever... Jag tror att jag har lite för mycket vikt i väskan och kommer bli tvungen att betala 80 spänn eller så för det... I hop not... är mest hispig över att mitt handbagage är en centimeter för stort på ett håll (inte så mycket men man vet ju inte hur petiga dom är... =/Håll tummarna på måndag att jag får med mig allt och att det väger exakt så mycket som det får och inte mer... När jag skriver nästa gång är jag hos Lucas (och hemma!) i Dublin =)B&B nästa...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards