Direktlänk till inlägg 4 december 2006

Tjuvlyssnat nån gång?

Av Hannah - 4 december 2006 18:45

Det är min hobby...Det är lite pinsamt men vem fan har inte någon gång suttit på tåget/bussen/cafét och hört ett mer intressant samtal vid bordet bredvid än det man själv har vid sitt eget bord (eller om man är ensam - vilket jag ofta är när jag fikar...) Det finns inte mycket som är roligare att göra (om man bara räknar saker man gör nykter) än att tjuvlyssna... Jag har själv blivit tjuvlyssnad... jag minns det tydligt... jag och Tania hade ett ganska högljutt samtal(det finns inga andra sorters samtal mellan mig och henne) om våra bröst... Och jag - skamlös som jag är - gjorde nån slampig gest som hade med brösten att göra - typ tryckte upp dom i push up för att visa effekten vid en eventuell bröstförstoring... (OBS: Det är inget jag funderar på!) Ett gäng på typ åtta brudar vid bordet jämte i 14-års åldern tittade eller rättare sagt stirrade som besatta på oss och började fnittra osv... och jag sa hej för jag tänkte att de kanske hade nåt att tillägga... dom blev Jättegenerade. Varför? Det är ju uppenbart att man tjuvlyssnar ibland... då borde man egentligen våga luta sig fram och göra ett inlägg, här på internet så drar sig inte folk för att kommentera och kritisera här och där... mer än nödvändigt ibland... men så fort de inte kan vara anonyma längre så är dom skiträdda... Så jävla typiskt tråkigt svensson beteende... Gör inte bort dig! Syns inte! Och för guds skull titta inte! Klä inte upp dig för mycket! Övergläns aldrig någon annan! Säg aldrig att du tycker att du är bra på något och absolut inte att du tycker att du är snygg!!! Du är ful, en skam och gud vad pinsamt om någon skulle komma på dig med att tjuvlyssna... huga!För övrigt så har JME data hyrt in han som gjorde Boten Anna för att sjunga deras nya reklamjingel... jag vet inte hur det är med andra men jag är sjukt trött på den låten... förutom på fyllan... då kan jag skratta åt olyckan... till och med sjunga med lite om det krävs...Imorgon ska jag köra bil till tandläkaren! Köra bil!!!Och i helgen får jag låna pappas bil och köra med själv... han ska på julbord så jag ska vara hans taxi på fredag kväll och sen är jag fri att använda den som jag vill... Hoppas han har tankat! Kanske till och med hälsar på en och annan i nån annan stad...Till helgen är jag en vän med en bil =)Och i julklapp önskar jag mig:

 
 
Carl

Carl

4 december 2006 19:21

Gillar din blogg och du har helt rätt i det du skriver!!! Kommer fortsätta läsa!
Kolla gärna in mina sidor.
Minbloggbok: http://ensammittiflocken.blogg.se
och min vanliga blogg:
http://carlhellberg.blogg.se

http://ensammittiflocken.se

 
Anna Tenfält

Anna Tenfält

5 december 2006 17:16

Hej hej.. =)
Sjukt bra blogg du.. Härligt att läsa lite om kära Halmstad.. Och jag älskar också att tjuvlyssna.. finns det nåt roligare? =)

http://annat.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 14 november 2008 15:58

(Snart)Nyårs-Quiz: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja sakert men jag kan inte komma pa nagot specifikt just nu.   Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovar aldrig något... men jag sa till Alex att jag alskade honom.   ...

Av Hannah - 28 januari 2008 13:49

http://www.virb.com/tbnproductions/videos/34337      hehe 

Av Hannah - 3 januari 2008 11:21

Traffade alex slakt under julhellgen och han har en av de sotaste bebisar jag sett till kusin... helt sjukt gullig... sprang omkring och bara skrattade - har jag nagonsin varit sadar lycklig?   Jag holl honom lite medans hans mamma tog pa sig ytterk...

Av Hannah - 21 december 2007 11:06

Jag fick flashbacks idag nar jag laste en av Alex dikter om Robin och Goteborg... det var sa lange sedan nu. Jag minns nar vi satt pa distriktsexpiditionen och Alex och Robin sa att ikvall ar det riktiga testet - klarar du en utekvall i Goteborg med...

Av Hannah - 13 december 2007 14:57

Utan inbordes ordning:   Brodet (Ostras olika limpor & polarbrod & Rund & God)Smoret (Mini Latta)Kanelbullar PressbyranB&B (ok det ar ett sjukt sunkhak jag vet, men det var varat sjuka sunkhak... och nan blev knivhuggen i huvudet dar forra helgen... ...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards