Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Hannah - 21 februari 2007 12:44

Mitt jobb ar alltsa Hardware dispatch agent.For att fa ett sant har jobb i Sverige sa ska man helst ha gatt pa Chalmers i typ tre ar, minst. Har racker det att man kan svenska, vet vad en dator ar och hur man satter pa den och typ anvander den lite...Vi har utbildning nu... Det later ungefar sahar:Har ar ett programm, det kanske ni skulle lara er... sa har gor man... ni kommer inte att behova det har... men eh... det kanske ar bra att kunna anda? Typ... Behover jag saga att motivationen ar hog?Jag tjanar pengar. Mer pengar an jag nagonsin tjanat pa nagot jobb - pa att gora fucking nothing.Jag sitter pa MSN. Skriver blogg(!). Surfar omkring pa www.tjuvlyssnat.se eller laser ett gang utav typ 400 rockystrippar pa rockys hemsida. Pillar lite med programmet som vi ska lara oss... som e mycket logiskt och man fattar ratt snabbt vad man ska gora och hur. Varfor ar dock lite varre. Men vem bryr sig?Dricker the. Ater lunch. Slutar tidigare an vi egentligen ska varje dag for vi har anda inget att gora.Pa sondag aker vi som sagt till Stockholm pa "utbildning" alla vantar sig att det ska vara lite mer seriost da och att vi faktiskt ska ha nat att gora. Hoppas vi far en egen dator att jobba med...Vi ska alltsa bo pa glassigt hotell och far all mat betald. Sa i arlighetens namn...Jag alskar mitt jobb!Har e jag och mina arbetskamrater Ida och Kim.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards