Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Hannah - 14 februari 2007 11:45

Vi kan börja med håret... vet inte vad som har hänt - misstänker att det har med hårspray att göra - men mitt hår är ett rufs i bakhuvvet... jag fixade det igår och sprayade med nåt irländskt hårspray som luktar fan och nu är det som att någon har tuperat mitt hår hela natten...misstänker den där gorillan i reklamen... kommer ni ihåg den? Undrar varför man minns vissa reklamfilmer egentligen...nu var jag tvungen att byta dator (inga svenska installningar)jo jobbet - det ar sjukt slappt och vi gor absolut ingenting...Vi ska aka till sthlm eller gbg den 26.e februari och ha utbildning och bo pa hotell och framforallt sa far vi ata hotellfrukost varje dag! FATTA! Jag ar i himlen... Vi stannar i tio dagar.Solen skiner fortfarande forresten och jag kan titta ut genom mitt kontorsfonster och se de grona kullarna och lite berg =)ok nu far jag inte skriva mer.Funderar pa att baka kladdkaka och ata hela sjalv dagen till ara... :)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards