Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Hannah - 17 februari 2007 16:39

music and lyrics var bra men jag var lite besviken på Hugh Grant. Han brukar vara roligare... kanske var manuset som var kass - jag vet inte men den var fin och romantisk och så.När jag kommer till Stockholm ska jag tatuera mig, funderar på piercingen oxå men jag kan verkligen inte bestämma mig.Det får bli ett senare problem.Jag gick barfota omkring i Temple Bar igår - hade sjukt ont i fötterna av mina skor... Har inte använt dom på länge så jag är lite ovan men sen bar Peter mig hem till lägenheten så det gick väl rätt bra till slut.Mina arbetskamrater försökte hitta ragg till mig(!) De tyckte nog att jag behövde det... Men de tyckte nog att jag var för kräsen... "Han då?" neeej... för kort, för ful, fult hår, för mycket hår, för gay, osv... Hittade inget som ens dög att vila ögonen på... Förutom en snubbe som stötte på mig som fan och dansade nåt buggliknande med mig sen sa han "you are drop dead gorgeous honey, you really are, but Im sooo sorry - I have a girlfriend" ... typiskt... jag hittar den enda snygga killen i dublin och så är han trogen till sin flickvän... Man är ju bra på att leka homewrecker annars men men, det var kul att dansa. =) Nu ska jag äta frukost. Sen ska jag träffa Bella. =)Mitt smink från igår sitter döbra förresten =) skumt nog...rock on...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards