Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Hannah - 18 februari 2007 22:55

uuuh jag är sjuk igen... har cepeont i halsen och känner mig döende... helt klart nån slags återuppståndelse av influensan jag hade förra helgen... fattar inte riktigt... trodde man bara kunde ha influensa 1 gång per år?Jaja... för jävligt är det och värre kommer det antagligen att bli.Måste till jobbet imorgon för vi har ingen sån där lyx som sjukdagar och sånt och jag har verkligen inte råd att vara sjuk den här första månaden!Nästa helg åker jag till El Stockholmo på utbildning... åker nog den 25.e februari och hem den 9.e mars.Hoppas verkligen att jag är frisk när vi ska flyga. Hatar att flyga när jag är förkyld, det gör sjukt ont i bihålorna...Nä nu ska jag nog ta en painkiller och gå och lägga mig. (kommer bli tablettmissbrukare om det fortsätter så här länge till)Nu fläker jag ut mig lite igen....Känner mig tom...Börjar tappa bort meningen igen.Hoppas verkligen att det bara är tillfälligt. Jag vill vara glad. Det är roligare att ha roligt...Borderline up your's... Vill inte tillbaka dit...jag ska lyfta mig i kragen och gömma verktygenjag ska inte lägga fler i högen städer där jag blöderjag ska titta uppåt och väva nya mattor för mig att gå påjag ska inte vara svartsynt jag lovarjag ska leva upp till kraven framför dig...

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards