Alla inlägg den 29 november 2006

Av Hannah - 29 november 2006 19:30

Ok. Nu undrar jag bara varför alla mina killkompisar är så jävla översexuella...Jag brukar alltid säga att jag har fler killkompisar än tjejkompisar... kom bara på det idag att jag har ju faktiskt liggat med nästan alla mina killkompisar... ooops...Dom jag umgås med som jag inte har liggat med är antingen gay eller fortfarande på krigsstigen om man säger så. (Bara jag själv som fattade det där sista... Jävligt internt med andra ord) hehe =) Vad är det för fel på att bara tjöta lite skit och ta en fika utan fem miljoner sexuella anspelningar? Har varit med om det tusen gånger... Antingen så är jag jävligt het eller så har jag inga riktiga killkompisar... bara bögpolare och ex KK´s.Och nä det är inte så jääävla många... så slampig är jag faktiskt inte. I'm no slut but I´d sure like to be... som jag brukar säga...Min topp fem lista på kändisar jag vill ligga med just nu och skulle ligga med om jag fick chansenäven om jag var i ett förhållande:1. Johnny Depp (Fast den jäveln ska ju gifta sig nu så då får han och Knoxville byta plats...)2. Johnny Knoxville3. Jessica Alba4. Mikael Persbrandt5. Timbuktu Bara så ni vet... =)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards