Alla inlägg den 24 november 2006

Av Hannah - 24 november 2006 14:17

...och jag kommer kanske inte tillbaka på 4 år. Jag ska bedriva min egen kamp i exil... japp jag har höga tankar om mig själv och jag tror på the force of the internet...=)Tack för peptalket förresten... funkar alltid =)DAGENS KLÄDSEL: PyjamasDAGENS SMINK: Inget. Har precis vaknat.DAGENS FRISYR: öööh rufsigt...DAGENS HÄNDELSE: Sjuk och hemma från jobbet.DAGENS LÅT: Fri som en fågel (Rasmus på luffen)DAGENS VILL HA: Money money moneyDAGENS SJUKA: Halsont DAGENS PLANER: Köra bil med pappa till badhuset i Laholm och träna/sola/simma. =)DAGENS SKADA: still waiting... DAGENS DUMMASTE: Att jag drömde en mardröm om spindlar precis innan jag vaknade... DAGENS DROG: Musik DAGENS ÅTERSEENDE: Lucas som jag fikade med igår men det var visserligen inte idag... ändå...DAGENS ROLIGASTE: Att äta nybakat bröd till frukost (tack mamma) DAGENS TRÅKIGASTE: Att det inte blir julafton på Sams bar... men man får gärna komma till Dublin och fira med mig där om man vill? =)DAGENS FINASTE: Att vissa vänner håller sig genom alla år - trots allt som händer och hur länge man är borta från varandra.DAGENS KRAM: -DAGENS PUSS: -DAGENS FAVORIT: Kenny StarfighterDAGENS SAKNAD: Emmalove såklart =) DAGENS KÖP: Flygbiljetter (oxå igår men ändå)DAGENS GODIS: SolrosfrönDAGENS HUMÖR: Förväntansfull!

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards