Alla inlägg den 26 november 2006

Av Hannah - 26 november 2006 23:35

om jag hade varit rik så hade jag knarkat och supit ihjäl mig för längesen... Antagligen hade jag knarkat och supit på varenda kontinent oxå och det är inte för att jag är så jävla rastlös...jag har bara så pinsamt dålig karaktär... ja just det... jag är ytlig oxå...och du... jag tror att du och jag är jävligt lika...(nej, jag är inte bitter)

Av Hannah - 26 november 2006 23:12

Bra film ...Jaha... Min far är en socialt handikappad utvecklingsstörd jävla fubick... Det finns bara inte... Har varit hos honom från Fredag till idag Söndag eftermiddag... meeer än nog. Mitt mantra har hela helgen varit: "Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal! Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal! Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal! Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal! Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal! Det är ni som är dom konstiga - Det är jag som är normal!" ...osv...Nästa helg är det invigning av nytt place in town, får väl paya it a visit och kolla in om det funkar innan jag åker... Rockbar och coola lokaler - det låter nåt det... eller så blir det bara lite mindre kö till B&B. Hamnar säkert där till sist ändå. B&B is the shit liksom.Längtar till Dublin nu...First class guide är min nya drog.Godnatt.Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Liftarens guide till galaxen (läser om den för typ femte gången) och sova så jag e pigg och glad och kan krama mina barn riktigt mycket imorgon =)

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards