Alla inlägg den 17 november 2006

Av Hannah - 17 november 2006 22:56

Seriously, jag sökte efter texter på lyrics on demand... sökordet jag använde var Fame för jag ville läsa texten till den låten...(undrade vad dom sjöng på ett ställe) Vad jag fick var det här:HallandHalland min hembygd med ljungklädda åsarsom lysa violblå i blomningen våren sandstrand med klippor och snövita måsardär innanför hagar med betande får. Halland min hembygd där rosorna glödaoch trädgårdens fruktträd stå vida i blom och bokskog och ekar lik Libanons cedraroch liljekonvaljer i daggstänkta snår. Halland min hembygd så rikt uppå minnen med kumlen och högar sen tusende årdå fäderna kommo från stäpper och öknaroch funno sitt eden i hembygden vår. I Halland min hembygd jag en gång ska viladär vindarna svepa från västliga havoch fåglarna sjunga och blommorna spirakring grönskande kullen min ensamma grav. ... Visst är jag förvånad över sökresultatet, fattar inte riktigt logiken (och vad är oddsen liksom?) men framförallt: VEM har skrivit den???Min första tanke var faktiskt att mannen i Kungsbacka varit framme igen men det lät lite för "gammalt" så jag misstänker att det inte är så... men man vet aldrig...Han vet säkert vem som skrivit det iallafall...

Av Hannah - 17 november 2006 22:08

okej så här tänker jag... upptäckte idag att jag har CELLUITER! - idag när jag tittade i spegeln... fick jag genast paniiik och rotade igenom badrumsskåpet efter anticellulit krämer... mamma borde väl ha några liksom... (får ju inte ta nåt utan att fråga men jag hade verkligen panik och tänkte inte på det just då... sorry...) mycket riktigt... hittade nån slags cellul-chock creme ...låter ju effektivt... eller hur? Smetade på lite... syntes ingenting men det blev alldeles kallt på hela låren... iskallt... döäckligt men om det funkar så är det ju bara bra... tänkte jag... tills jag insåg att jag måste ha blivit FET!!!ÅH NEJ!Min stora skräck... jag kommer visserligen fortfarande i mina 24.or och eftersom jag vet att min självbild är en liten aning sne så kan jag ju inte riktigt lita på min spegelbild men celluiterna är ju faktiskt där!!!Och jag kan ju se med egna ögon att jag inte ser ut som på bilden ovan... Min mage är definitivt fet och det är den alltid mer eller mindre men nu är den verkligen tjock tjock tjock! och låren som alltid varit smala har celluiter! och rumpan är dallrig... fy fan jag vill kräkas på mig själv. Ska inte äta på skitlänge... så det e så... Fan jag e redan hungrig... är inte det bara sååå typiskt mig... bestämmer mig för att banta i ett par dar och blir hungrig bara av tanken... Jag kan aldrig göra något ordentligt.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards