Alla inlägg den 12 augusti 2006

Av Hannah - 12 augusti 2006 13:56

Jaha då har man varit och svettats på gym igen för första gången på två veckor. Känner sig en aning ringrostig och har fortfarande en släng av halsfluss men jag kunde inte låta bli att träna längre. Jag blir så trött och sunkig när jag bara sitter och glor hemma. Kanske ska ut ikväll. Hoppas att Sara känner för det. Kanske skulle kolla med Mimmi också om hon vill ut annars. Men alla dessa tjejer och deras pojkvänsproblem... det sabbar hela kvällen. Själv är man utan manligt sällskap ikväll för Benja ska till Hylte (av alla ställen) och festa med Micke. Så jag är på festhumör. Garanterat. Jobbar på restaurangen till tio eller elva - tiden. Sen blir det hemåt och byta kläder och parfymera sig lite så man inte luktar gyros-kebab och bättra på makeupen och lyssna på lite schlager eller 80-talsdisco så man kommer i stämmning. Har inget att dricka men jag kan nog ta och köpa hem en vinare från jobbet... Vinet där är äckligt men men... alkohol som alkohol bara det inte är äcklig sprit. Hoppas att det blir lugnt på jobbet ikväll så man kommer hem i vettig tid. Nu ska jag surfa lite och leta familjer på ams.Gött mos.Klockan 22:36Hemma från jobbet. Sara, Emma och Mimmi alla är o-på idag.Tråkigt.Jag har ont i halsen och ska titta på film själv istället. Jag har iallafall min skrothund Klara att hänga med. (jag ska inte bli bitter!)Puss.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards