Alla inlägg den 6 augusti 2006

Av Hannah - 6 augusti 2006 14:32

Igår:06.30 Upp och stress-duscha, stress-sminka, stress-klä på sig och resultatet blir naturligtvis katastrof.07.00 Stress-äta frukost - ont i magen och mår illa. Röker en morgoncigg iallafall vilket naturligtvis gör mig mer illamående.07.30 Stress-cyklar till jobbet och tänker på att jag ska åka bil till malmö och blir rädd för att bli åksjuk.07.45 Väntar på de andra... Röker en cigg till (jättekorkat eftersom jag mår illa redan)07.50 Hoppar in i bilen (jag får sitta fram - tur annars hade jag spytt) och åker till Barsebäck golfbana i Malmö.Där ska vi stanna folk och be om deras telefonnummer för att kunna ringa upp dem senare och ställa frågor om evenemanget. JÄTTEKUL!!!Alla är någon av följande:1. snobbiga jävla panchos i pikétröjor och kakishorts med fotriktiga gymnastikskor.2. Paris Hilton kopior med Dior solglasögon och Jävligt obekväma italienska skor (lever i flock)3. Brunstiga stureplanshanar (oxå i flock och oftast stirrande på grupp 2) med backslick och fejk-sletna-jeans och pressad skjorta.4. Barnfamiljer med skrikande, springande och/eller gråtande barn och minst en enorm barnvagn som de använder som murbräcka genom folkhavet. (Vad gör dom här???)5. Försäljare med olika sorters tält med olika meningslösa saker/mat/glass som de lyckas trycka på antingen grupp 1 eller 4. 6. Åskådare till spektaklet (dvs Vi) som ber alla från alla olika grupperna att lämna oss sina telefonnummer. Men det är mest grupp 1 och 4 som hjälper oss. Jag längtade hem till min soffa och en bra film - gärna med Johnny Depp. Eller till att spela Sims 2.

Presentation

Omröstning

Dublin:
 South side
 North side

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards